design sáčku psích dobrot
Design sáčku z matné fólie
s lesklým okénkem
pro extra efekt.
Design sáčku produktové řady Woolf Earth, šlo již o naši několikátou spolupráci se značkou Woolf. Cílem (ostatně jako vždy) bylo vytvořit atraktivní design sáčku, který zaujme a motivuje k nákupu. Nejprve jsme si udělali podrobný průzkum trhu a analyzovali konkurenční produkty. Přitom jsme se zaměřili na trendy ve světě psích pamlsků a zjistili, jaké barvy, motivy a typografie jsou oblíbené mezi majiteli psů. Důraz jsme kladli na barevné kódování, které spotřebiteli napomáhá při výběru i opakovaném nákupu.
Příprava nového
designu sáčku
byla psina.
Po výběru nejlepšího konceptu jsme se pustili do detailního zpracování. Náš obalový design jsme založili na výrazných barvách pro jednotlivé druhy masa, ze kterých jsou pamlsky připravené. Z našeho auditu konkurenčních výrobků jsme si odnesli jeden zásadní poznatek. Pamlsky nebývají s použitím výrazných barev příliš odvážné, což jsme chtěli změnit. A šli jsme do toho naplno. Tentokrát žádné drobné barevné akcenty, nýbrž celobarevné sáčky, které v drtivé většině obchodních regálů nikdo nepřehlédne.
Vytvořili jsme design sáčku, který je vizuálně atraktivní, informačně jasný a zároveň přenáší hodnoty naší značky. Jsme přesvědčeni, že náš design přispěje k úspěchu našich psích pamlsků na trhu a potěší jak majitele, tak jejich čtyřnohé mazlíčky.
Philippe D’Exelle
CEO, Animal Kingdom s.r.o.
Design sáčku
Woolf Earth je jako
z psí cukrárny.
Spojení barev a dostatku volného prostoru okolo důležitých informací bylo stěžejní. Chtěli jsme, aby zákazníci na obalu okamžitě poznali, o jaký produkt se jedná a jaký je jeho obsah. Zvolili jsme jasnou a čitelnou typografii, dobře viditelnou i na menších formátech. Po dokončení finálního designu obalu jsme provedli jeho testování. Ukázali jsme náš obalový design majitelům psů a sledovali nadšené reakce. Bylo skvělé sledovat, jak ihned přitahoval pozornost a vzbuzoval jejich zájem o produkt.
Obalum – obaly & branding. Turnovská 21, Mnichovo Hradiště.